izpis_h1_title_alt

Naravna in kulturna dediščina skozi perspektive otrok
Turk Niskač, Barbara (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://isn.zrc-sazu.si/files/file/Traditiones/Traditiones_42_2_separati/129_pdfsam_Traditiones_42_2_TNP_web.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Raziskave, ki se ukvarjajo z dediščino kot družbenim konstruktom, se navadno osredinjajo le na odrasle, nas pa je zanimalo, kako otroci dojemajo naravno in kulturno dediščino v okolju, ki jih obdaja. Učence osnovne šole v Srednji vasi v Bohinju smo prosili, da fotografirajo svoje okolje. Ob fotografijah smo nato opravili pogovore, v katerih so otroci razložili, kaj so slikali. Zanimalo nas je predvsem, kako otroci razumejo dediščino ter katere pomene ji pripisujejo. Prispevek skuša iz otroške perspektive podati nekoliko drugačen pogled na razumevanje dediščine.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:anthropology of childhood, Antropologija otroštva, Bohinj, cultural heritage, ethnology, Etnologija, folk culture, Kulturna dediščina, Ljudska kultura, Naravna dediščina, Narodni parki, natural heritage, otroci, Slovenska ljudska kultura, Triglav National Park, Vizualna antropologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2013
Založnik:Inštitut za slovensko narodopisje
Št. strani:str. 127-147
Številčenje:Letn. 42, št. 2
UDK:39-053.2:712.2(497.4-751.2)
ISSN pri članku:0352-0447
DOI:10.3986/Traditio2013420207 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:36464685 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:520
Število prenosov:226
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Traditiones
Skrajšan naslov:Tradit. - Inšt. slov. narodop. Ljublj.
Založnik:Založba ZRC, ZRC SAZU, Slovenska akademija znanosti in umetnosti
ISSN:0352-0447
COBISS.SI-ID:16175874 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Studies on heritage as a social construct usually focus on adults. However, I was interested in childrenʼs perception of natural and cultural heritage in their local environment. I asked primary school children to take photographs of their surroundings; this was followed by interviews in which they explained what they captured. I was interested in how children perceive heritage and what meanings they attribute to it. This article sheds an alternative light on the understanding of heritage through childrenʼs perspectives.

Ključne besede:ethnology, folk culture, cultural heritage, natural heritage, anthropology of childhood, Triglav National Park, kulturna dediščina, naravna dediščina, etnologija, slovenska ljudska kultura, otroci, vizualna antropologija, Bohinj

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj