izpis_h1_title_alt

Rousseaujev koncept človečnosti in glavne kontroverze v pedagoških interpretacijah "Emila"
Kroflič, Robi (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-34YERFZ2 Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagogika, vzgoja, ljubezen, sočutje, vest, obča volja, razum, pedagoške ideje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Št. strani:str. 16-36
Številčenje:Letn. 63 = 129, št. 4
UDK:37.01
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:50194274 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:626
Število prenosov:179
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:history of pedagogy, history of education, love, compassion, consciousness, general will, mind, pedagogical ideas

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj