izpis_h1_title_alt

Vpliv spletnega oglaševanja na povečanje obiskanosti novega spletnega mesta : študija primera portala Lakomlacen.si
ID Čampa, Anja (Avtor), ID Kropivnik, Samo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-VGJCKKLM Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Spletno oglaševanje se pogosto uporablja tudi za povečanje obiskanosti spletnega mesta. Za uspeh pa je pomemben izbor prave oblike oglaševanja in sprotno merjenje odziva. Na študiji primera, portalu za naročanje hrane lakomlacen.si, smo izvedli dve oglaševalski akciji: eno na iskalniku Google in drugo na družbenem omrežju Facebook. Z orodjem Google Analytics smo merili obiskanost spletnega mesta pred oglaševanjem, med njim in po njem. Spletno oglaševanje je močno vplivalo na večjo obiskanost portala in povečanje naročil. Oglaševanje na Facebooku je prineslo več obiskovalcev kot oglaševanje na Googlu, vendar je oglaševanje na Googlu pripeljalo kvalitetnejše obiskovalce, ki so se na spletnem mestu zadržali dlje časa, si ogledali več podstrani in izvedli več naročil. Glede na cilj portala, ki je predvsem pridobivanje naročil, je najbolj smiselno še naprej izvajati oglaševanje na Googlu.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2012
Št. strani:Str. 24-36
Številčenje:Letn. 11, [št.] 20
PID:20.500.12556/RUL-76258 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:659.1
ISSN pri članku:1408-1652
COBISS.SI-ID:31861597 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.12.2015
Število ogledov:1534
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:How online advertising increases a newly developed website's traffic: Lakomlacen.si case study
Izvleček:
To increase a website traffic, online advertising is often employed. Choosing the right type of advertising and continuously measuring the performance of the campain are essential conditions for success. This is a case study of two advertising campaigns promoting an online food delivery service lakomlacen.si: one on the Google search engine and the other one on Facebook. Online advertising had a strong impact on increasing the popularity of the site and on the provision of its services. Advertising on Facebook attracted more visitors than advertising on Google. On the other hand, advertising on Google brought more desirable visitors, as they stayed on the website longer, visited more pages and placed more orders. Given that the goal of the website is to collect orders, advertising on Google brings better results.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj