izpis_h1_title_alt

Zaton klasičnega šolstva : (1945-1958)
Hriberšek, Matej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-NHLSS9UL Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Dejavniki, ki so negativno vplivali na razmere v klasičnem šolstvu v obdobju pred 2. svetovno vojno, so se po vojni še okrepili. Klasični jeziki so postali novemu režimu in njegovim zahtevam na področju šolstva odveč. Iz leta v leto spreminjajoči se položaj latinščine in grščine je dajal slutiti, da se pripravljajo korenite spremembe, in to v škodo klasični izobrazbi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:klasična filologija, Slovenija, klasična izobrazba
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2006
Št. strani:str. 73-101
Številčenje:Letn. 8, št. 1
UDK:811.124
ISSN pri članku:1580-0261
COBISS.SI-ID:31842402 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:291
Število prenosov:125
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Keria
Skrajšan naslov:Keria
Založnik:Znanstvena založba Filozofske fakultete
ISSN:1580-0261
COBISS.SI-ID:99551488 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The decline oc classical education (1945-1958)
Izvleček:
After World War II, destructive influences on the situation of classical education became even more pronounced. The new regime, which brought its own educational demands, considered the classical languages superfluous. Yearly alterations to the teaching of Latin and Greek heralded radical changes damaging to classical education.

Ključne besede:classical philology, Slovenia, classical education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj