izpis_h1_title_alt

The self-evaluation of slovenian prospective chemistry teachersʼ progress during their practical pedagogical training in primary schools
Wissiak Grm, Katarina Senta (Avtor), Ferk Savec, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-CCBP8H9D Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:chemistry teacher education, practical pedagogical training, prospective chemistry teachers, teacher training, teachersʼ efficacy
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:str. 729-739
Številčenje:Vol. 61, no. 4
UDK:37.091-057.87:54
ISSN pri članku:1318-0207
COBISS.SI-ID:1569116 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:431
Število prenosov:207
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Acta chimica slovenica
Skrajšan naslov:Acta chim. slov.
Založnik:Slovensko kemijsko društvo, =Slovenian Chemical Society
ISSN:1318-0207
COBISS.SI-ID:14086149 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:učitelji, študenti, praktično pedagoško usposabljanje, pouk kemije, osnovne šole

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj