izpis_h1_title_alt

Drevesno preiskovanje Monte Carlo pri namizni igri Scotland Yard
ID Ilenič, Nejc (Avtor), ID Šter, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/3096/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Drevesno preiskovanje Monte Carlo zaradi uspeha pri računalniški igri Go postaja vse bolj uveljavljena metoda odločanja v različnih domenah. Za zelo uspešno se je izkazala pri igrah s popolno informacijo za enega, dva ali več igralcev, pri igrah, kjer igralcem v danem trenutku ni na voljo vsa informacija, pa je za večjo učinkovitost potrebno uvesti domensko specifične izboljšave. V diplomskem delu so opisani in empirično preizkušeni obstoječi pristopi k problematiki uporabe drevesnega preiskovanja v namizni igri Scotland Yard. Izkazalo se je, da hevristična izbira možne lokacije igralca s popolno informacijo v največji meri vpliva na uspeh igralcev z nepopolno informacijo. Po poskusih se je MCTS igralec z vsemi izboljšavami izkazal kot konkurenčen nasprotnik človeškemu igralcu.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:drevesno preiskovanje, Monte Carlo, nepopolna informacija, Scotland Yard, odločanje, zgornja meja zaupanja pri drevesih, umetna inteligenca
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2015
PID:20.500.12556/RUL-72366 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1536566979 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.09.2015
Število ogledov:1304
Število prenosov:223
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Monte Carlo tree search in the board game of Scotland Yard
Izvleček:
Because of its success in the computer game of Go, Monte Carlo Tree Search is becoming a progressively popular decision making algorithm in various domains. It has proven its strengths in singleplayer and multiplayer games with perfect information, however domain specific improvements must be introduced in games with imperfect information. In thesis existing approaches to the problem of applying the tree search to the Scotland Yard board game are described and empiricaly tested. It has turned out that heuristic selection of the possible location of the hider has the most impact on seekers performance. After testing, the MCTS player with all improvements has proven itself as a competitive opponent against the human player.

Ključne besede:tree search, Monte Carlo, imperfect information, Scotland Yard, decision making, Upper Confidence Bound for trees, artificial intelligence

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj