Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Učenje je pustolovščina
ID
Turnšek, Nada
(
Author
),
ID
Hodnik Čadež, Tatjana
(
Author
),
ID
Fideršek, Rita
(
Author
),
ID
Hozjan, Tina
(
Author
),
ID
Novak, Metka
(
Author
),
ID
Slakonja, Anita
(
Author
)
URL - Presentation file, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/2275/
Image galllery
Abstract
Pred vami je priročnik, ki je nastal kot rezultat večletnega dela na projektu Profesio- nalno usposabljanje strokovnih delavcev za izvajanje elementov posebnih pedagoških načel koncepta Reggio Emilia na področju predšolske vzgoje 2008–2013. Priročniki so raznoliki po vsebini in pristopu. Nekateri so usmerjeni bolj v teoretična védenja o predšolskem obdobju, drugi prikazujejo, kako uspešna je lahko implementacija teorije v prakso, tretji predstavijo primere povezovalnega kurikuluma ali dobre prakse, ki je rezultat refleksivnega dela v vrtcih, prakse, ki se je oplemenitila z vsebinami izobraževa- nja v projektu. Velika vrednost projekta je, da je združil tako različne ljudi: visokošolske učitelje in sodelavce, vzgojitelje in vzgojiteljice, pomočnike in pomočnice vzgojiteljev oz. vzgojiteljic, ravnatelje in ravnateljice vrtcev, ožjo in širšo lokalno skupnost.
Language:
Unknown
Keywords:
Reggio Emilia pedagoški koncept
Work type:
Not categorized
Organization:
PEF - Faculty of Education
Publisher:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Year:
2012
PID:
20.500.12556/RUL-70006
Publication date in RUL:
10.07.2015
Views:
1981
Downloads:
221
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
Unknown
Keywords:
pre-school education
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back