izpis_h1_title_alt

Uporaba učnih metod in učnih oblik pri športni vzgoji v prvem triletju
Štemberger, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/2260/ Novo okno

Izvleček
Z vprašalnikom za ugotavljanje in zagotavljanje kakovosti na podrocju športne vzgoje (Štemberger, 2003), smo ugotavljali, katere ucne metode in ucne oblike pri športni vzgoji razredne uciteljice najpogosteje uporabljajo. V raziskavo je bilo vkljucenih 134 razrednih uciteljic, ki so v šolskem letu 2001/ 2002 poucevale na šolah prvega kroga devetletke. Podatki so bili obdelani z ustreznimi statisticnimi metodami glede na znacilnosti spremenljivk. Rezultati so pricakovani, saj uciteljice vecinoma uporabljajo bolj znane in enostavne ucne metode in ucne oblike, medtem ko nekaterih zahtevnejših (npr. delo z dopolnilnimi oziroma dodatnimi nalogami) ne uporabljajo pogosto. Prav tako se pojavlja slabše razumevanje uporabe nekaterih ucnih metod (metoda igre) in ucnih oblik (individualna ucna oblika).

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:športna vzgoja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2004
Založnik:Koper, Univerza na Primorskem, Znanstveno-raziskovalno središče
Št. strani:6-6
Število ogledov:332
Število prenosov:33
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:physical education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj