izpis_h1_title_alt

Business marketing management : B2B
Hutt, Michael D. (Avtor), Speh, Thomas W. (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://websites.swlearning.com/cgi-wadsworth/course_products_wp.pl?fid=M20bI&flag=instructor&product_isbn_issn=9780324581676&disciplinenumber=415 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Business marketing management : B2B

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:podjetje, poslovanje podjetja, trženje, medorganizacijsko trženje, odnosi s strankami, management, preskrbovalne verige, strategija trženja, novi proizvodi, storitve, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, planiranje, globalizacija, tržne poti, oblikovanje cene, ekonomska propaganda, pospeševanje prodaje, Internet, case study, enterprises, company performance, marketing, intercompany marketing, customer relationship, management, supply chain, marketing strategy, new products, services, electronic marketing, electronic commerce, planning, globalization, marketing channels, pricing, advertising, sales promotion, Internet, case study
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2010
Založnik:South-Western
Št. strani:XXXII, 652 str.
UDK:339.13
ISBN:978-0-324-58163-8
COBISS.SI-ID:18529510 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:571
Število prenosov:204
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj