izpis_h1_title_alt

Marketing across cultures
Usunier, Jean-Claude (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28805 Novo okno

Izvleček
Marketing across cultures

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, globalizacija, kultura, poslovno okolje, poslovno komuniciranje, potrošnik, tržne raziskave, medkulturno delovanje, odnosi z javnostjo, pogajanje, marketing, international marketing, globalization, culture, business environment, business communication, consumer, market research, cross-cultural activities, public relations, bargaining
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2000
Založnik:Financial Times/Prentice Hall
Št. strani:XV, 627 str.
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:10535142 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:589
Število prenosov:167
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj