izpis_h1_title_alt

Marketing channels : a management view
Rosenbloom, Bert (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=28566 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Marketing channels : #a #management view

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, tržne poti, sistemi, poslovno okolje, razvoj, strategija, management, partnerstvo, proizvodi, promocija, logistika, delovna uspešnost, elektronsko poslovanje, mednarodno poslovanje, case study, marketing, marketing channels, systems, business environment, development, marketing strategy, management, partnership, products, promotion, logistics, labour efficiency, electronic commerce, international business, case study
Vrsta gradiva:Učbenik za višje in visoke šole (j3)
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:1999
Založnik:#The #Dryden Press
Št. strani:XXII, 688 str.
UDK:339.138(075.8):658.86/.87
COBISS.SI-ID:10100710 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:793
Število prenosov:268
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj