izpis_h1_title_alt

Nadarjeni učenci v slovenski šoli
Juriševič, Mojca (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://pefprints.pef.uni-lj.si/1182/ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen monografije je osvetliti obravnavo nadarjenih učencev v slovenski šoli z vidika njenih uporabnikov – nadarjenih učencev osnovne šole in gimnazije. Pri načrtovanju vzgojno-izobraževalnega procesa, ki je optimalno prilagojen potrebam nadarjenih učencev, je namreč nadvse pomembno poznati socialne kognicije učencev (Cross, Coleman in Steward, 1993; Cross in Dawn Frazier, 2009). Vpogled v to, kako nadarjeni učenci razumejo socialne interakcije v šoli ter kakšne predstave imajo o sebi, kako jih kot nadarjene zaznavajo drugi znotraj njihovega socialnega okolja in kako nadarjeni učenci vidijo svojo socialno vlogo – vlogo nadarjenega učenca – v primerjavi z referenčno skupino, pripomore k razumevanju odnosa, ki ga nadarjeni učenci oblikujejo do sebe kot nadarjenega ter svojega (prilagojenega) izobraževanja.

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:nadarjeni
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2012
Založnik:Pedagoška fakulteta
DOI:978-961-253-094-5 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1198
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:gifted

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj