izpis_h1_title_alt

Računalniški vid in digitalna karakterizacija za oglaševanje
Ravnik, Robert (Avtor), Batagelj, Borut (Avtor), Solina, Franc (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/950/ Novo okno

Izvleček
Računalniški vid v povezavi z digitalno karakterizacijo ponuja učinkovit pristop k spremljanju in beleženju vizualnih lastnosti zabeležene osebe, kar se lahko uporablja pri oglaševanju. Inteligentni sistem za digitalno oglaševanje, opremljen z računalniškim vidom in digitalno karakterizacijo, zabeleži in karakterizira gledalca ter mu glede na njegove prepoznane karakteristike v realnem času predvaja relevantno vsebino in mu omogoča povratno interakcijo. V prispevku je prikazano, kako lahko digitalno oglaševanje naredimo bolj učinkovito s pomočjo tehnologije računalniškega vida. Metode za detekcijo obrazov, klasifikacijo in razpoznavanje vedenja ljudi nam omogočajo prepoznavanje lastnosti osebe (npr. starost in spol), ki si ogleduje vsebino oglasa in ki jo zazna inteligentni sistem za digitalno oglaševanje. S pomočjo računalniškega vida lahko gledalcu omogočimo tudi interakcijo z vsebino, ki ni več vezana na dotik, temveč zgolj na določen gib.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:digitalno oglaševanje, digitalna karakterizacija, računalniški vid, realnočasno procesiranje, marketing, detekcija obrazov, sledenje obrazov
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2009
Št. strani:Str. 157-164
UDK:004.9
COBISS.SI-ID:7329876 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:311
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:Računalniški vid in digitalna karakterizacija za oglaševanje
Ključne besede:digital signage, digital characterization, computer vision, real-time processing, marketing, face detection, face tracking

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj