izpis_h1_title_alt

Otrokov razvoj in učenje v simbolni igri
ID Marjanovič Umek, Ljubica (Avtor), ID Lešnik Musek, Petra (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-SHYWKCI0 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V raziskavi prikazujemo simbolno igro kot način otrokovega razvoja in učenja v predšolskem obdobju. Rezultai raziskave kažejo, da se simbolna igra s starostjo spreminja. Predšolski otroci v starostno heterogenih skupinah v vrtcu ( stari od 3-6 let) dosegajo višjo stopnjo simbolne igre kot njihovi vrstniki v starostno homogenih skupinah.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:otroci, starost, skupine, igralni material, razvojna psihologija, otroška igra, simbolna igra, predšolski otroci, igra, vrtci
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Leto izida:1998
Št. strani:Str. 25-48
Številčenje:Let. 7, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-65234 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.922.7
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:18381405 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:2663
Število prenosov:300
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj