izpis_h1_title_alt

Suicidalna ideacija pri slovenskih srednješolcih
Tomori, Martina (Avtor), Rus-Makovec, Maja (Avtor), Stergar, Eva (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-VXMF858V Novo okno

Izvleček
The aim of the research was to assess the correlation between suicidal ideation and other risk factors for suicide in the representative sample of 4706 Slovene high school students in the age span from 14 to 19 years. 55,2% of the girsl and 31,1% of the boys reported suicidal ideation. We compared twogroups of the students: those with no reported suicidal ideation and those with suicidal ideation. The differences in the family and peer support, experienced problems, behaviour in distress, use of psychoactive drugs, numberof cases of suicidal behaviour in the close circle, level of depression and self-esteem were significant. There were no differences in the religiosity found between the groups. The results of the study offer importantdirections for prevention of the suicide risk in the adolescents.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:srednješolci, mladostniki, samomori, družina, samospoštovanje, depresija, suicidalna ideacija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:1997
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 15-33
Številčenje:Vol. 6, št. 3
UDK:159.96
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:17859677 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:518
Število prenosov:90
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Besedilo je nadaljevanje članka, ki je bil objavljen v Psiholoških obzorjih (1995;4(3)). Nanaša se na interpretacijo rezultatov faktorske analize, ki so že bili opisani. Osredotoča se le na sedem faktorjev, ki vsebujejo različne dele samopodobe. V sklepnem delu je predstavljen hipotetični model samopodobe,strukturiran, multidimenzioniran, ne pa hierarhično urejen. Njegova glavna področja so: pozitivna, akademska, moralna, socialna, družinska samopodoba in samopodoba, ki se nanaša na ustvarjalnost in reševanje problemov.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj