Jezik: | Slovenski jezik |
---|
Ključne besede: | Matura, measurement, difficulty levels, classical test scoring, item-response theory, Slovenia, matura, merjenje znanja, ravni zahtevnosti, klasično vrednotenje, teorija odgovora na postavko, Slovenija |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano (r6) |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta
|
---|
Leto izida: | 2000 |
---|
Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
---|
Št. strani: | str. 69-78 |
---|
Številčenje: | Letn. 9, št. 1 |
---|
UDK: | 373.5:51(497.4) |
---|
ISSN pri članku: | 1318-1874 |
---|
COBISS.SI-ID: | 12832866  |
---|
Število ogledov: | 659 |
---|
Število prenosov: | 291 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
|
Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
:
|
|
---|
Objavi na: |  |
|