izpis_h1_title_alt

Specific aspects of persuasion in advertising : how attitudes towards a product change according to the elaboration likelihoodmodel
Tkalac, Ana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-EWKNP28F Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, oglas, proizvodi, teorija, modeli, spremembe, raziskave, psihologija, marketing, business communication, advertising, advertisement, products, theory, models, changes, research, psychology
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.04 - Strokovni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:Marketing magazin
Št. strani:str. 45-53
Številčenje:Letn. 5, št. 8
UDK:339.138
ISSN pri članku:1408-1652
COBISS.SI-ID:11801574 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:261
Število prenosov:127
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Akademija MM
Skrajšan naslov:Akad. MM
Založnik:Marketing magazin
ISSN:1408-1652
COBISS.SI-ID:65123840 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Specifični vidiki prepričevanja v oglaševanju : kako se na podlagi modela Elaboration lokelihood spreminja odnos do izdelka

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj