izpis_h1_title_alt

Metacognitive, affective-motivational processes in self-regulated learning and students' achievement in native language
Peklaj, Cirila (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-XOYMY33A Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:metacognition, motivation, anxiety, self-regulated learning, achievement, native language
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2001
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 7-19
Številčenje:Letn. 10, št. 3
UDK:37.015
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:16716386 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:462
Število prenosov:118
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Metakognitivni ter motivacijsko čustveni procesi pri samoregulativnem učenju in učenčevi dosežki pri učenju materinega jezika
Ključne besede:metakognicija, motivacija, anksioznost, samoregulativno učenje, dosežki, materni jezik

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj