izpis_h1_title_alt

Pouk književnosti v hrvaški gimnaziji : (načrt in učbeniki)
Benjak, Mirjana (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-3QLBYAW7 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Zadnje desetletje je na Hrvaškem zaznamovala vrsta sprememb (političnih, demokratičnih, gospodarskih ipd.), ki so se odrazile tudi v (srednje)šolskem sistemu. Opaziti je, da današnje hrvaško srednje šolstvo teži k ciljem, ki so usmerjeni h humanistični ter demokratično-pluralistični vzgoji in izobraževanju mladega človeka. Narejeno je tudi nekaj (praktičnih) korakov: od sprememb v šolski zakonodaji do razbremenitve učnih načrtov. Še vedno pa ne obstaja teoretično domišljen model nove hrvaške šole, s katerim bi se vključila v evropski šolski sistem. Obstajajo samo deklarativne opredelitve za nacionalno hrvaško šolo evropske usmeritve. Zato je nemogoče govoriti o kakšnih pomembnejših sistemskih določilih hrvaške srednješolske vzgoje in izobraževanja ter s tem tudi pouka književnosti; zato se bomo ustavili pri tistih dejavnikih, ki so del praktičnega udejanjanja koncepta novega šolstva, torej pri učnih načrtih in berilih/učbenikih (za gimnazije).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:hrvaščina, srednje šole, gimnazije, učni načrti, učbeniki, prenova
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2000
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
Št. strani:str. 19-28
Številčenje:Letn. 46, št. 1/2
UDK:372.882:371.214:373.543(497.5)
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:14180194 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:403
Število prenosov:66
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:(načrt in učbeniki)
Izvleček:
In the last ten years, Croatia has seen a number of major changes (political, democratic, economic, etc.), which have been reflected also in (secundary) education. Today, Croatia's secundary educational system pursues aims directedtowards humanistic and democratically pluralized education. Several (practical) measures have been introduced, from changes in school legislation to less loaded curricula. However, there is still no theoretically coherent model of a new Croatian school, with which the country could join the Europeaneducational system. Commitment to a national school of European orientation has not gone beyond the stage of verbal declarations. It is therefore impossible to talk about any significant systemic provisions in documents related to secundary schools, including teaching literature in them. Thus the article focuses on those factors that make part of practical implementation of the concept of new education, vis. (grammar-school) curricula and readers/textbooks.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj