izpis_h1_title_alt

Analiza delovnega postopka pri praktičnem pouku s poudarkom na projektni nalogi
Fošnarič, Samo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9MZ95GVQ Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prenovljene vsebine predmeta Tehnika in tehnologija zahtevajo na izvedbeni ravni temeljitejšo proučevanje praktičnih elementov pouka. Glede na dejstva, da lahko učitelj za izvedbo zadanih ciljev uporabi številne strategije, oziroma zvrsti dela pri praktičnem pouku, mu za optimalno praktično delo z učenci ostaja sorazmerno malo takšnih, ki bi bile posebej primerne. Še posebej je to primerno takrat, kadar želimo delo v razredu opravljati čim bolj racionalno. Prispevek tako nakazuje raziskovalno analizo uporabe projektne naloge kot ene izmed primernejših zvrsti pri praktičnem pouku, upoštevajoč časovne, fiziološke, pedagoške ter psihološke vidike praktičnega dela. Vse skupaj pa lahko poimenujemo tudi "ergonomska analiza delovnega postopka" projektne naloge.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2001
Založnik:Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia et al.
Št. strani:str. 313-324
Številčenje:Letn. 47, št. 7
UDK:65.015:373.62
ISSN pri članku:0039-2480
COBISS.SI-ID:4887067 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:650
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Strojniški vestnik
Skrajšan naslov:Stroj. vestn.
Založnik:Zveza strojnih inženirjev in tehnikov Slovenije [et al.], = Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia [et al.]
ISSN:0039-2480
COBISS.SI-ID:762116 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of the working process in practical classes with the accent on the project task
Izvleček:
The renewed contents of the subjects Technique and Technology require more research and a study of the application of the practical elements of classes. In terms of the number of strategies and the different methods that a teacher is able to use to realize the goals of teaching, the number of options for practical studies available to the student is less than ideal. This is especially important where we wish to do the work in the class more rationally. This paper shows that a research analysis of a working project is one of the most appropriate approaches at the physiological, pedagogical, and psychological levels of the practical part of work. We can call the "Ergonomic analysis of the working process" of the project task.

Ključne besede:working processes, project tasks, multi-moment methods, viewing angle

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj