izpis_h1_title_alt

Podoba ženske v reklamnem oglaševanju hot-line
Hromadžić, Hajrudin (Avtor), Kalčić, Špela (Prevajalec)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-CFG9MG6P Novo okno

Izvleček
Pričujoči tekst je zasnovan na kvalitativni analizi hot-line oglasov, ki so bili objavljeni v Vikendu, tedenski prilogi Dela, v obdobju od novembra 2001 do januarja 2002. V ta namen je besedilo razdeljeno na več nivojev analize. To so: vizualna raven fotografije, torej dimenzija ženskega lika kot objektiviziranega telesa v hot-line reklamnem oglaševanju, tekstualni del (slogani in sporočila v oglasih), ter aspekt glasu pri hot-lineu. V analizi uporabljamo psihoanalitično teoretično orodje, raziskovalno problematiko pa obravnavamo z njej ustrezno epistemološko metodologijo. Paralelni motiv in sklepni del teksta je posvečen sociološko-kulturološkem karakterju hot-line oglasov oziroma vešče izkoriščenim določenim aktualnim družbenim dogajanjem (naprimer popularizaciji nogometa v Sloveniji) in njihovi interpelaciji v hot-line reklamno oglaševanje. Zanimalo nas je tudi vprašanje mej pornografskega, torej vprašanje, na kateri strani linije, ki deli pornografijo od nepornografije, se nahaja hot-line reklama.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ženske, oglaševanje, vroče linije, telo-fetiš, pogled, tekst, slogan, sporočilo, glas
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Založnik:Študentska založba
Št. strani:str. 139-151
Številčenje:Let. 31, št. 212
UDK:316.77:396
ISSN pri članku:0351-4285
COBISS.SI-ID:22827613 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:450
Število prenosov:108
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Časopis za kritiko znanosti
Skrajšan naslov:Čas. krit. znan.
Založnik:Študentska založba
ISSN:0351-4285
COBISS.SI-ID:672783 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This article is based on the analysis of hot-line advertisements published between November 2001 and January 2002 in Vikend, the weekly supplement of the Slovene daily newspaper Delo. The text is divided into different levels of analysis. These are: the visual level of photography, or rather the dimension of the figure of the woman as an objectified body in hot-line advertising; the textual part (the slogans and the messages of the advertisements) and the aspect of the hot-line voice. This analysis deploys the theoretical apparatus of psychoanalysis while the problematic under research is discussed with an epistemological methodology pertinent to it. The parallel motive and concluding part of the text is concerned with the sociological and culturological character of hot-line advertisements or rather to their skilled exploitation of certain topical social events and trends (e.g. the popularisation of the football in Slovenia) and their interpellation in hot-line advertising. Of interest were also questions concerning the boundaries of pornography from non-pornography do hot-line advertisements belongs to?

Ključne besede:women, advertising, hotlines, body-fetish, text, slogan, message

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj