izpis_h1_title_alt

Besedni red, usvajanje prvega in učenje drugega/tujega jezika
Kranjc, Simona (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-8NMF7G85 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Avtorica v prvem delu članka razpravlja o značilnostih procesa učenja tujega jezika in dejavnikih, ki nanj vplivajo. Proces primerja tudi s procesom usvajanja prvega jezika in ugotavlja, da sta si učenje tujega jezika in usvajanje prvega jezika med seboj v mnogočem podobna, da pa se na nekaterih točkah tudi zelo razlikujeta, predvsem kar zadeva spoznavno zmožnost, če seveda učeči se tujega jezika niso otroci. V drugem delu pa se ustavi ob vprašanju besednega reda in njegovi obravnavi v literaturi in izpelje sklep o pomembnosti obravnave besednega reda pri pouku slovenščine kot tujega jezika.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, slovenščina kot drugi/tuji jezik, materinščina, skladnja, besedni red
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2004
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
Št. strani:str. [145]-157
Številčenje:Letn. 49, št. 3/4
UDK:811.163.6'24:811.163.6'375.52
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:26041186 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1441
Število prenosov:157
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Word order, first language acquisition and learning a second/foreign language
Izvleček:
In the first part of the article the author discusses the typical features of learning a foreign language and the factors that influence thisž The process is compared to the process of first language acquisition with the conclusion that learning a foreign language, and first language acquisition are quite similar, although they differ considelably in some points, in paticular, as far as the students' cognitive ability is concerned, if those learning a foreign languge are not children. The second part of the article discusses the question of word order and its treatment in literature, concluding that teaching word order is a very important component of teaching Slovene as a foreign language.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj