Jezik: | Angleški jezik |
---|
Ključne besede: | personality measurement, gender differences, early childhood development, multiple-informant approach |
---|
Vrsta gradiva: | Delo ni kategorizirano (r6) |
---|
Tipologija: | 1.01 - Izvirni znanstveni članek |
---|
Organizacija: | FF - Filozofska fakulteta |
---|
Leto izida: | 2005 |
---|
Založnik: | Društvo psihologov Slovenije |
---|
Št. strani: | str. 11-38 |
---|
Številčenje: | Letn. 14, št. 2 |
---|
UDK: | 159.922.73 |
---|
ISSN pri članku: | 1318-1874 |
---|
COBISS.SI-ID: | 30486626  |
---|
Število ogledov: | 663 |
---|
Število prenosov: | 169 |
---|
Metapodatki: |  |
---|
|
Skupna ocena: | (0 glasov) |
---|
Vaša ocena: | Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom. |
---|
:
|
|
---|
Objavi na: |  |
|