izpis_h1_title_alt

Cooperative activity and its potential for learning in tertiary education
Peklaj, Cirila (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-9DI7JYG0 Novo okno

Izvleček
A learning situation can be structured in different ways, as an individual competitive, or cooperative activity. Each of these structures can be used for different purposes and can lead to different learning outcomes. This paper focuses on cooperatvie activity and its potential for learning in tertiary education. After defining cooperative activity (or, in a broader sense, learning in interaction) and introducing the CAMS theoretical framework to analyse cooperative activity, the main discussion focuses on the theoretical reasons for the usefulness of group learning and on the research of effects of cooperative learning on cognitive (metacognitive), affective-motivational and social processes in university students. The key elements that should be established for successful cooperation are also discussed. At the end, a new direction in using cooperative activity in learning - computer supported collaborative learning (CSCL), which emerged with rapid technology development in the last two decades - is presented and discussed.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:sodelovalne aktivnosti, sodelovalno učenje, CAMS model, računalniško podprto sodelovalno učenje, visokošolsko izobraževanje, cooperative activities, cooperative learning, CAMS model, computer assisted collaborative learning, higher education
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 37-50
Številčenje:Letn. 15, št. 3
UDK:37.015.3:371.3
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:33841250 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:366
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sodelovalna aktivnost in njen potencial v terciarnem izobraževanju
Izvleček:
Učno situacijo lahko oblikujemo na različne načine, kot individualno, tekmovalno ali sodelovalno aktivnost. Vsakega od teh načinov uporabljamo za različne namene in vsak pripelje do drugačnih učnih rezultatov. Prispevek se osredotoča na sodelovalno aktivnost in na njene potenciale za učenje v terciarnem izobraževanju. Najprej je opredeljena sodelovalna aktivnost oz. v širšem smislu učenje v interakciji ter predstavljen CAMS teoretični model za analiziranje in razumevanje sodelovalne aktivnosti. Osrednji del prispevka se osredotoča na razloge in mehanizme, ki prispevajo k pozitivnim rezultatom učenja v skupinah ter na raziskave o vplivih sodelovalnega učenja na kognitivne (metakognitivne), čustveno-motivacijske in socialne procese pri študentih. Opredeljeni so tudi ključni elementi, ki jih je potrebno upoštevati za zagotavljanje uspešnega sodelovanja. Prispevek se konča z razmislekom o uporabi nove oblike sodelovalnega učenja, ki se je pojavila v zadnjih dvajsetih letih s hitrim razvojem informacijske tehnologije, z uporabo računalniško podprtega sodelovalnega učenja.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj