izpis_h1_title_alt

Development of retail and shopping centres in Ljubljana
Rebernik, Dejan (Avtor), Jakovčić, Martina (Avtor), Herakovič, Andrej (Kartograf)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-TIRWAZA0 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Over the past 15 years Slovenia has gone through major economic and political changes. Retail was one of the economic activities that experienced the most proufound changes in the process of economic transition. In the paper the main characteristics of development of retail in Ljubljana with special regard to creation of new suburban shopping centres are presented. The main goal of the research was to analyse spatial distribution and functions of shopping centres and hypermarkets in Ljubljana. In order to establish whether shopping centres have started to develop social functions or are they still predominantly places of retail questionnaire survey in 5 largest shopping centres was conducted.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ekonomska geografija, trgovina, geografija naselij, mesta, nakupovalna središča, Slovenija, Ljubljana, economic geography, retail, settlement geography, urban geography, shopping centres, Slovenia
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2006
Založnik:Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
Št. strani:str. 5-26
Številčenje:26
UDK:911.375:711.522.1(497.4 Ljubljana)
ISSN pri članku:0354-0596
COBISS.SI-ID:33450082 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:649
Število prenosov:192
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Dela
Založnik:Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
ISSN:0354-0596
COBISS.SI-ID:23805442 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Razvoj trgovine in nakupovalna središča v Ljubljani
Izvleček:
V zadnjih 15 letih je Slovenija prešla skozi pomembne gospodarske in politične spremembe. Trgovina je ena izmed gospodarskih dejavnosti, ki so se v času gospodarske tranzicije doživele zelo izrazite spremembe. V prispevku so predstavljene osnovne značilnosti razvoja trgovine v Ljubljani s posebnim poudarkom na nastanku novih trgovskih centrov na obrobju mesta. Glavni cilj raziskave je bil analiza prostorske razporeditbe in funkcij trgovskih središč v Ljubljani. Za ugotavljanje socialnih funkcij trgovskih središč in odgovor na vprašanje ali je nakupovanje ostalo njihova osnovna funkcija, je bilo izvedeno anketiranje v 5 največjih trgovskih središčih.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj