izpis_h1_title_alt

Various views on the organizational values of Slovenian managers and enterpreneurs
Boštjančič, Eva (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:DOC-TBZTH3M8 Novo okno

Izvleček
Processes take place at various levels within an organization. Values thus form a part of organizational culture. They are usually developmed artificially, whereby employees with a higher level of education more often assume internal values and those with lower levels of education assume external values. This study focuses on establishing differences in identifying these values among managers and enterpreneurs. As part of the GLOBE project, the organizational values scale developed by Robert House and collegues (1997) was used. Fifty-nine leaders and 565 of their employees were included in the study. The results whow that the two groups studies were most similar when assessing the values of consumer satisfaction and impacts on the organization's long-term competitiveness and there was no statistically significant difference between enterpreneurs and managers in the assessments of values.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:values, organizations, management, GLOBE, Slovenia
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2009
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
Št. strani:str. 89-102
Številčenje:Letn. 18, št. 1
UDK:005.32(497.4)
ISSN pri članku:1318-1874
COBISS.SI-ID:39095906 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:353
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Psihološka obzorja
Založnik:Društvo psihologov Slovenije
ISSN:1318-1874
COBISS.SI-ID:3084808 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Različni pogledi na organizacijske vrednote slovenskih direktorjev in podjetnikov
Izvleček:
V organizaciji potekajo procesi na različnih ravneh. Tako predstavljajo vrednote del organizacijske kulture. Ponavadi se oblikujejo umetno, pri čemer zaposleni z višjo stopnjo izobrazbe pogosteje prevzemajo notranje vrednote, zaposleni z nižjo stopnjo izobrazbe pa zunanje. V pričujoči raziskavi smo se usmerili k ugotavljanju razlik v zaznavanju le-teh pri direktorjih in podjetnikih. Kot del projekta GLOBE smo uporabili lestvico organizacijskih vrednot R. House in sodelavcev (1997). Sodelovalo je 59 nvodij in 565 njihovih podrejenih. Rezultati kažejo, da sta si obravnavani skupini najbolj enotni pri ocenjevanju vrednot zadovoljstva potrošnikov in učinkih na dolgoročno konkurenčnost organizacije. Razlike med podjetniki in direktorji pa nastajajo pri njihovem pogledu glede učinkov na okolje, pri vrednoti profitabilnost podjetja pa je razlika le nakazana.

Ključne besede:vrednote, organizacije, vodenje, GLOBE, Slovenija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj