izpis_h1_title_alt

Mnenja srednješolcev o kritični pismenosti v multimedijskem okolju
Bilić, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-YAXRPQVB Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kritična pismenost, pismenost, mediji, vrednotenje informacij, srednješolci
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2010
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Št. strani:str. 192-223
Številčenje:Letn. 61 = 127, št. 1
UDK:37.015
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:44894306 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:705
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Secondary school students' assessment of critical literacy in a multimedia environment
Ključne besede:literacy, critical literacy, media, information assessment, grammar school

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj