izpis_h1_title_alt

Valenčič Zuljan, M. and Janez, V. (eds.)(2010). Facilitating effective student learning through teacher research and innovation. Ljubljana: University of Ljubljana, Faculty of education. 490 p., ISBN 978-961-253-051-8
Marentič-Požarnik, Barica (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9ASVPFXW Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:ocene in poročila, Valenčič Zuljan, Milena: Facilitating effective student learning through teacher research and innovation, visoko šolstvo, visokošolska didaktika, metodika, pouk, učni proces, znanstvenoraziskovalno delo, inovacije, izobraževalna tehnologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.19 - Recenzija, prikaz knjige, kritika
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
Št. strani:str. 103-105
Številčenje:Vol. 1, no. 4
UDK:378.147(049.3)
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:47867746 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:551
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal
Založnik:Pedagoška fakulteta Univerze
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Novo okno

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj