izpis_h1_title_alt

Metodologija književnodidaktičnega raziskovanja
Žbogar, Alenka (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-4QXQCS22 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pedagoško raziskovanje 20. stoletja zaznamuje prehod od izrazito kvantitativne h kvalitativni metodologiji. Za književnodidaktično raziskovanje se zdi ustrezno kombiniranje kvantitativnih in kvalitativnih raziskovalnih metod. Članek definira temeljne pojme kvantitativnega raziskovanja, in sicer pedagoški eksperiment, anketo, statistično relevantni vzorec, ter prikazuje dva uspešna modela kombiniranja opisanih metodoloških načel na področju književnodidaktičnega raziskovanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:književna didaktika, kvalitativno in kvantitativno pedagoško raziskovanje, pedagoški eksperimenti, ankete, vzorčenje, metode, metodologije književnodidaktičnega raziskovanja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
Št. strani:str. 31-41
Številčenje:Letn. 56, št. 3/4
UDK:316.74:821.09:37.022
ISSN pri članku:0021-6933
COBISS.SI-ID:49576034 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:528
Število prenosov:102
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Jezik in slovstvo
Skrajšan naslov:Jez. slovst.
Založnik:Slavistično društvo Slovenije
ISSN:0021-6933
COBISS.SI-ID:746756 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Educational research of the 20th century is marked by a transition from a predominantly quantitative methodology to a qualitative methodology. In the case of research into literary didactics, a combination of quantitative and qualitative research methods seems appropriate. The article defines the fundamental concepts of quantitative research - pedagogical experiment, survey, a statistically relevant sample - and presents two successful models of combining the described methodological principles in the area of research into literary didactics.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj