izpis_h1_title_alt

Integrating R&D and marketing in new product development
Fain, Nuša (Avtor), Kline, Miro (Avtor), Duhovnik, Jože (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-VZIC3UJI Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
R&D - marketing integration is considered to be a critical activity within New Product Development (NPD). A theoretical framework for the study of R&D - marketing integration levels developed by Gupta et al (1986) is one of the most widely cited R&D - marketing integration frameworks in scientific literature. It is based on the presumption that strategy, environmental, organizational and individual factors are those determining R&D - marketing integration levels and consequently NPD success. Several empirical studies have been conducted to test this framework, however most of them have dealt only with portions of Gupta et al (1986)'s model. This paper is an attempt to put forward and test an integrated research protocol for the study of R&D - marketing integration, based on this theoretical framework. Empirical evidence gained from a questionnaire survey and two company case studies show, that people active within the R&D - marketing interface perceive the studied constructs as relevant for R&D - marketing integration, thus giving confirmation to Gupta et al (1986)s model. The presented research protocol can therefore be considered as a valid start into R&D - marketing integration research within an integrated framework.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, razvoj, proces osvajanja izdelka, teoretični okviri integracije, marketing, R & D, integration, NPD, theoretical framework
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Leto izida:2011
Založnik:= Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia et al.
Št. strani:str. 599-609
Številčenje:Vol. 57, no. 7/8
UDK:658.5:339.138
ISSN pri članku:0039-2480
DOI:10.5545/sv-jme.2011.004 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:11953691 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:669
Število prenosov:201
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Strojniški vestnik
Skrajšan naslov:Stroj. vestn.
Založnik:Zveza strojnih inženirjev in tehnikov Slovenije [et al.], = Association of Mechanical Engineers and Technicians of Slovenia [et al.]
ISSN:0039-2480
COBISS.SI-ID:762116 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Eden ključnih dejavnikov uspešnosti razvoja novih izdelkov je raven integracije marketinga in razvoja v procesu osvajanja novih izdelkov. Številne študije so se s to problematiko ukvarjale podrobneje (Griffin in Hauser 1996; Gupta in Willemon 1991; Lu in Chang 2002; Song in Thieme 2006; Garnett et al. 2006) in skušale identificirati različne integracijske mehanizme in merila določanja stopnje integracije med različnimi funkcijami v podjetju. Vendar pa je bila večina znotraj funkcijskih integracijskih mehanizmov obravnavana neodvisno od meril integracijskih vrzeli med posameznimi funkcijami, hkrati pa se nobena od študij ni podrobneje ukvarjala z različnimi pristopi k integraciji marketinga in razvoja v odnosu do kulturnih razlik med vzhodom in zahodom. Gupta et al. (1986) so predstavili teoretični model integracije marketinga in razvoja, ki temelji na vplivu strategije, zunanjega okolja ter individualnih in organizacijskih dejavnikov na sam proces integracije. Njihov model je največkrat citiran in analiziran model na tem področju, vendar pa ne obstaja metodološki pristop, ki bi model testiral celovito in upoštevaje vse dejavnike, relevantne za učinkovito integracijo.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj