izpis_h1_title_alt

Kaj je kakovostno znanje in kako do njega? : o potrebi in možnostih zbliževanja dveh paradigem
Marentič-Požarnik, Barica (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.dlib.si/details/URN:NBN:SI:doc-9NQGUXA1 Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:pedagogika, vzgoja in izobraževanje, znanje, pojmovanja znanja, ekspertno znanje, oblike znanja, ravni znanja, izobraževanje učiteljev, konstruktivizem, učno okolje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
Št. strani:str. 28-50
Številčenje:Letn. 62 = 128, št. 2
UDK:37.015.3
ISSN pri članku:0038-0474
COBISS.SI-ID:45582434 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:987
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Sodobna pedagogika
Skrajšan naslov:Sodob. pedagog.
Založnik:Zveza društev pedagoških delavcev Slovenije
ISSN:0038-0474
COBISS.SI-ID:761348 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:o potrebi in možnostih zbliževanja dveh paradigem
Ključne besede:pedagogy, education, knowledge, conceptions of knowledge, expert knowledge, constructivism, learning environment

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj