izpis_h1_title_alt

Management informacij v izobraževanju : primerjalna študija Slovenije in Anglije
Tratnik, Monika (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip20004Tratnik.PDF Novo okno

Izvleček
The paper draws on a research that was conducted during author's doctoral studies at the Institute of Education, University of London. Having the right information, at the right time is becoming one of the central issues in all areas of education. Nowadays information is structured and managed by the so called information systems, being larger and more complex than computer tools.The paper therefore first presents certain sociological aspects of information systems in education. The preposition here is, that in post-industrial societies, aims of educational information systems, then the ways of how information is collected and communicated and therefore managed, are changing in specific ways. Two ideal typical models, fordist and postfordist educational management information system (EMIS), were developed as a methodological tool and were empirically explored in England and Slovenia.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:upravljanje, informacije, izobraževanje, primerjalna analiza, informacijski sistemi
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2000
Št. strani:str. 686-699
Številčenje:Let. 37, št. 4
UDK:37
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:19961181 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:536
Število prenosov:122
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Prispevek je predstavlja povzetek raziskave, ki je bila opravljena med doktorskim študijem avtorice na Institute of Education, University of London. Imeti pravo informacijo ob pravem času je danes ena od ključnih zahtevna vseh področjih izobraževanja. Informacije naše dobe urejajo in posredujejo t.i. informacijski sistemi. Le-te tu pojmujemo širše in kompleksnejše kot računalniška orodja. V prispevku so najprej predstavljeni nekateri sociološki vidiki informacijskih sistemov v izobraževanju. Naša predpostavka je, da se cilji informacijskih sistemov v izobraževanju in načinizbiranja ter posredovanja informacij oziroma managementa informacij, v postindustrijskih družbah spreminjajo na specifičen način. Dva idealna tipska modela managementa informacijskih sistemov v izobraževanju (MISI), fordni in postfordni, sta razvita kot metodološko orodje ter empirično preizkušena v Angliji in Sloveniji.

Ključne besede:management, information, education, comparative analysis, information system

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj