izpis_h1_title_alt

Medpredmetno povezovanje in timsko sodelovanje dijakov na srednji strokovni šoli
Jelenko, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp30/Zbornik/Jelenko.pdf Novo okno

Izvleček
Medpredmetno povezovanje in timsko sodelovanje dijakov pri pridobivanju znanja in razvijanju različnih zmožnosti sta uspešni obliki dela pri pouku in interesnih dejavnostih. Takšno povezovanje je smiselno spodbujati tudi pri razvijanju sporazumevalne zmožnosti v materinščini in v tujem jeziku ob različnih temah. V prispevku je prikazan primer interdisciplinarnega pristopa in timskega dela dijakov v okviru interesne dejavnosti ob temi frazeologija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:jezikovna didaktika, frazeologija, jezikovna zmožnost, disciplinarni pouk, interdisciplinarni pouk, interesne dejanvnosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 213-218
UDK:81'373.7:377.091.312
COBISS.SI-ID:49415266 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:516
Število prenosov:61
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Cross-curriculum integration and team work by students in acquiring knowledge and developing various skills are successful forms of work in the classroom and extra-curricular activities. Such integration should be supported in the development of communication skills in the mother tongue and foreign language in relation to various topics. The paper presents an example of an interdisciplinary approach and student teamwork in extra-curricular activities relating to the theme of phraseology.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj