izpis_h1_title_alt

Razvijanje kulturne zmožnosti pri pouku slovenščine
Krakar-Vogel, Boža (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp30/Zbornik/Krakar%20Vogel.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Kulturna kompetenca/zavest je v članku obravnavana kot ena od osmih ključnih kompetenc. Pomeni znanje in poznavanje kulturnih pojavov, kritično razmišljanje ter vključevanje kulturnih vrednot v celostni vrednostni sistem posameznika in družbe. Zaradi vsebinske in didaktične zasnove daje pouk slovenščine veliko priložnosti za njen razvoj. Operativizacija poteka prek transfernih strategij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenščina, književna didaktika, jezikovna zmožnost, kulturna zmožnost, kulturna zavest, prenosne strategije
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.16 - Samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 271-277
UDK:82.0:37.091.3
COBISS.SI-ID:47496290 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:1441
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Cultural competency is treated in the present article as one of the eight key competencies. Cultural competency involves knowledge of and familiarity with cultural phenomena, critical thinking and the inclusion of cultural values in the integrated value system of an individual and society. With its topics and didactic concept, teaching Slovene offers great opportunities for its development in the classroom. The implementation of teaching goals is achieved through transfer strategies.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj