izpis_h1_title_alt

Going beyond the theory/practice divide in early childhood education : introducing an intra-active pedagogy
Lenz-Taguchi, Hillevi (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&doc_number=017706692&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:predšolska pedagogika, izobraževanje učiteljev, intra-aktivna pedagogika, predšolska vzgoja
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2010
Založnik:Routledge
Št. strani:XXII, 199 str.
Kraj:London
UDK:373.2
ISBN:978-0-415-46444-4
COBISS.SI-ID:43323746 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:630
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj