Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Going beyond the theory/practice divide in early childhood education : introducing an intra-active pedagogy
Lenz-Taguchi, Hillevi
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&doc_number=017706692&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
predšolska pedagogika
,
izobraževanje učiteljev
,
intra-aktivna pedagogika
,
predšolska vzgoja
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:
2010
Založnik:
Routledge
Št. strani:
XXII, 199 str.
Kraj:
London
UDK:
373.2
ISBN:
978-0-415-46444-4
COBISS.SI-ID:
43323746
Število ogledov:
630
Število prenosov:
128
Metapodatki:
Skupna ocena:
(0 glasov)
Vaša ocena:
Ocenjevanje je dovoljeno samo
prijavljenim
uporabnikom.
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Objavi na:
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Komentarji
Dodaj komentar
Za komentiranje se morate
prijaviti
.
Komentarji (0)
0 - 0 / 0
Ni komentarjev!
Nazaj