izpis_h1_title_alt

Sodobna slovenska žanrska in mladinska književnost v srednjih strokovnih šolah
Jelenko, Tanja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.centerslo.net/files/file/simpozij/simp29/13_Jelenko.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek prikazuje zastopanost sodobne slovenske žanrske in mladinske književnosti pri pouku materinščine v srednjih strokovnih šolah. Cilji obravnav del te književnosti so usmerjeni predvsem v razvijanje pozitivnega odnosa do branja, usvajanje bralnih strategij ob učencu zanimivih, tematsko aktualnih besedilih in aktualizacija. Prikazan je primer obravnave žanrskega sklopa v šoli.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:slovenska književnost, žanrska književnost, mladinska književnost, slovenska mladinska književnost, književna didaktika, pouk književnosti, katalogi znanj, mladinsko pripovedništvo
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.17 - Samostojni strokovni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 101-107
UDK:373.6.016:821.163.6-93"19/20"
COBISS.SI-ID:824189 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:782
Število prenosov:157
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The paper discusses how contemporary genre and youth literature is treated in Slovene lessons in secondary vocational schools. Dealing with these literary works is above all aimed at the development of a positive attitude among students towards reading and the mastering of reading strategies in relation to texts which contain up-to-date topics of interest to students. An example is given of how the genre module is treated in school.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj