izpis_h1_title_alt

Organizacijsko učenje
Dimovski, Vlado (Avtor), Colnar, Tadeja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/tip/tip19995DimovskiColnar.PDF Novo okno

Izvleček
The concept of organisational learning has been extensively studied in the modern management literature. The organisational learning can be viewed from four perspectives: informational, interpretative, strategic, and behavioural. The article focuses on behavioural perspective and gives the explanation of learning as a continuous individual as well as organisational process. The analysis of basic behavioural, reflective and learning processes within individuals and organisations forms the basis of the approach for establishingorganisational learning concept. Successful organisational learning is viewed from the relationship between the the organisational and the individual learning process and gives a leverage of successful personal and organisational development to an individual, organisational member.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:organizacijsko učenje, proces učenja, učeča se organizacija, upravljanje s človeškimi viri, komunikacija, organizacijska psihologija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:1999
Št. strani:str. 701-722
Številčenje:Let. 36, št. 5
UDK:33
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:1061330 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:539
Število prenosov:184
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Povzetek. Koncept organizacijskega učenja je obsežno obravnavan v novejši literaturi s področja managementa. Literatura obravnava organizacijsko učenje s štirih vidikov: informacijskega, interpretacijskega, strateškega in vedenjskega. V članku želimo izpostaviti vedenjski vidik učenja v organizacijah in učenje obravnavati kot kontinuiran proces, ki poteka tako priposamezniku kot v organizaciji. Z raziskovanjem temeljnih vedenjskih, miselnih in učnih procesov posameznika in organizacije smo oblikovali pristop za vzpostavljanje organizacijskega učenja. Uspešno organizacijsko učenje pojasnjujemo z vidika odnosa med procesom soodvisnega učenja med posameznikom in organizacijo, s čimer je posamezniku dodeljen vzvod za uspešnejše delovanjeorganizacije in njega samega.

Ključne besede:human resources management, communication

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj