izpis_h1_title_alt

Engineering hedonic attributes to generate perceptions of luxury : consumer perception of an everyday sound
Lageat, Thierry (Avtor), Czellar, Sandor (Avtor), Laurent, Gilles (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.hec.fr/hec/fr/professeur_recherche/cahier/marketing/CR779.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komuniciranje, blagovne znamke, potrošnik, zadovoljstvo, lojalnost, marketing, business communication, trademarks, consumer, satisfaction, loyalty
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2003
Založnik:Groupe HEC
Št. strani:23 str.
Kraj:Jouy-en-Josas
UDK:339.138
ISBN:2-85418-779-2
COBISS.SI-ID:13825254 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:501
Število prenosov:124
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj