izpis_h1_title_alt

Changes in perceptions of trust and commitment among marketing researches and their clients after joining the EU
Žabkar, Vesna (Avtor), Čater, Barbara (Avtor), Velepec Torkar, Katja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.impgroup.org/uploads/papers/5802.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:EU, trženje, tržne raziskave, potrošnik, psihologija, vedenjske znanosti, analiza, EU, marketing, market research, consumer, psychology, behavioural sciences, analysis
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.08 - Objavljeni znanstveni prispevek na konferenci
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2006
Št. strani:11 str.
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:16526310 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:828
Število prenosov:226
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj