izpis_h1_title_alt

Vpliv etike v mednarodnem trženju : diplomsko delo
Ajlec, Aleš (Avtor), Makovec Brenčič, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/ajlec608.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, mednarodno trženje, poslovno komuniciranje, etika, poslovna morala, proizvodi, produkcija, napake, prekrški, nevarne snovi, ekologija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[A. Ajlec]
Št. strani:44 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:13340390 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:466
Število prenosov:154
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, international marketing, business communication, ethics, business morality, products, production, errors, violations, dangerous materials, ecology

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj