izpis_h1_title_alt

The impact of a hands-on approach to learning visible spectrometry upon students' performance, motivation, and attitudes
Vrtačnik, Margareta (Avtor), Gros, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://acta.chem-soc.si/60/60-1-209.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:hands-on approach, visible spectrometry, academic achievement, motivation, self-concept
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2013
Št. strani:str. 209-220
Številčenje:Vol. 60, no. 1
UDK:37:543.42
ISSN pri članku:1318-0207
COBISS.SI-ID:1528924 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:690
Število prenosov:223
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:Acta chimica slovenica
Skrajšan naslov:Acta chim. slov.
Založnik:Slovensko kemijsko društvo, =Slovenian Chemical Society
ISSN:1318-0207
COBISS.SI-ID:14086149 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:didaktika, spektrometrija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj