izpis_h1_title_alt

Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke Renault : diplomsko delo
Majcen, Damjana (Avtor), Potočnik, Vekoslav (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/majcen119.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2002
Založnik:[D. Majcen]
Št. strani:47 str., 11 str. pril.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:12421606 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:815
Število prenosov:181
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, enterprises, car industry, Renault, trademarks, image, corporate identity, graphics, marketing, business communication, advertising, concession, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj