izpis_h1_title_alt

The effects of consumer cosmopolitanism on purchase behaviour of foreign vs. domestic products
Parts, Oliver (Avtor), Vida, Irena (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.fm-kp.si/zalozba/ISSN/1581-6311/9_355-370.pdf Novo okno
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:svetovljanstvo, potrošniki, nakup, nakupno vedenje, blagovne znamke, poznavanje porekla zaščitenih blagovnih znamk, kupovanje tujih blagovnih znamk, domači produkti, Slovenija
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2011
Št. strani:str. 355-370, 416
Številčenje:Vol. 9, no. 4
UDK:330.567.2
ISSN pri članku:1581-6311
COBISS.SI-ID:4156375 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:514
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Managing global transitions
Založnik:Faculty of management
ISSN:1581-6311
COBISS.SI-ID:123432192 Novo okno

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:cosmopolitanism, consumer ethnocentrism, knowledge of brand origins, foreign product purchase behavior, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj