izpis_h1_title_alt

Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafiki : diplomsko delo
ID Huč, Aleks (Avtor), ID Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/1807/1/Hu%C4%8D%2D1.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2012
Založnik:[A. Huč]
Št. strani:87 str.
Kraj:Ljubljana
PID:20.500.12556/RUL-25673 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:9487188 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1274
Število prenosov:303
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:computer graphics, graphics card, graphics pipeline, shader, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, computer games, tessellation, scene blurring, particle system, Phongom lighting, shadow mapping, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj