izpis_h1_title_alt

Izdelava in uporaba senčilnikov v sodobni računalniški grafiki : diplomsko delo
Huč, Aleks (Avtor), Marolt, Matija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/1807/1/Hu%C4%8D%2D1.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:računalniška grafika, grafična kartica, grafični cevovod, senčilnik, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, računalniške igre, teselacija, meglenje scene, sistem delcev, Phongom model osvetljevanja, mapiranje senc, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2012
Založnik:[A. Huč]
Št. strani:87 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:004.92(043.2)
COBISS.SI-ID:9487188 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:621
Število prenosov:175
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:computer graphics, graphics card, graphics pipeline, shader, OpenGL, OpenGL Shading Language, Lightweight Java Game Library, Java, computer games, tessellation, scene blurring, particle system, Phongom lighting, shadow mapping, computer science, computer and information science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj