izpis_h1_title_alt

Sistem za vodenje servisnih zahtev : diplomsko delo
ID Keše, Jakob (Avtor), ID Škraba, Igor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://eprints.fri.uni-lj.si/1780/1/Ke%C5%A1e%2D1.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:OTRS, sistem vodenja servisnih zahtevkov, računalništvo, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Keše]
Leto izida:2012
Št. strani:30 str.
PID:20.500.12556/RUL-25631 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.9(043.2)
COBISS.SI-ID:9348180 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1648
Število prenosov:187
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:OTRS, support ticket system, computer science, diploma

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj