izpis_h1_title_alt

Druga modernizacija pri jeseniških gimnazijcih
Klinar, Aleksander (Avtor), Sodja, Jurij (Avtor), Rajhman, Tina (Avtor), Smolej Vrzel, Vesna (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/modjes01.xml Novo okno

Izvleček
Dijaki Gimnazije Jesenice izhajajo iz Jesenic in okolice, katere družbeno-ekonomski razvoj v preteklosti je bil večinoma definiran z razvojem Železarne Jesenice. V zadnjih desetih letih je bilo področje soočeno s težko krizo železarstva, veliko brezposelnostjo. Vrednote mladih so razpete med vrednostnim sistemom tradicionalne industrijske družbe in propadajočega železarstva na eni strani ter vplivom postindustrijske modernizacije širšega okolja na drugi strani. Cilj raziskovalne naloge je bil preučitev odzivov dijakov in dijakinj Gimnazije Jesenice, ki v letu 2001 zaključujejo šolanje na Gimnaziji, na družbene in življenjske razmere z vidika njihovega osebnega vrednostnega sistema. Avtorje je predvsem zanimalo, koliko so procesi druge modernizacije že dosegli jeseniške gimnazijce.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbene norme, zunanja podoba, mnenje okolice, družinske navade, poklicni cilj, potreba po zaposlitvi, potreba po poroki/družini, izražanje čustev, prosti čas, odnosi med dijaki in učitelji, podrejanje avtoriteti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Založnik:Fakulteta za družbene vede, Arhiv družboslovnih podatkov
Kraj:Ljubljana
UDK:316.346
COBISS.SI-ID:26903901 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:394
Število prenosov:127
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Pupils attending Gymnasium Jesenice origin mostly from Jesenice and its outskirts. Social and economical development of the region was in a great way marked by the headway of Ironworks Jesenice. In the last decade major decadence and unemployment were present in the region as the ironworks underwent a huge trade depression. As to why there is still traditional industry present and other tertiary and quaternary economical branches evolved we can presume that students' valuableness system involves features typical for both industrial and informational society. The main purpose of this research work was to find out how pupils ending Gymnasium in this year (2001) reacted to the changes in their social environment according to their own valuableness system. Authors also tried to determine to which extend has second modernization already reached pupils.

Ključne besede:social norms, appearance, public (neighbourhood) opinion, family habits, occupation aim, need of employment, need of wedding/family, expressing emotions, leisure time, relations between pupils and teachers, subordinate to authority

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj