izpis_h1_title_alt

Kulturna prikrajšanost in šolanje mladine
Makarovič, Jan (Author), Seme, Jožica (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/mla84.xml This link opens in a new window

Abstract
V raziskavo je bila zajeta celotna generacija mladine, ki je končala osnovno šolo v občini Velenje, v letu 1977. Raziskovalci so se za omenjeno generacijo odločili, ker je bila to najstarejša generacija za katero je skupnost za zaposlovanje imelo zbrano dokumentacijo in ker je ta generacija po sedmih letih dovolj napredovala v šolanju in poklicu, da so lahko dobili informacije o šolanju in zaposlovanju ter poklicnemu napredovanju. Raziskava je izvedena v okviru širšega projekta "Velenje 2000". Namen raziskave je usmerjati razvoj v skladu s potrebami in težnjami ljudi. Vprašanja se nanašajo na posameznikovo izobraževanje po osnovni šoli, na samoaktualizacijo v času šolanja in kasneje v poklicu, na ustreznost zaposlitve glede na izobrazbo in dohodek, na zadovoljstvo s poklicem, na stanovanjsko problematiko, prav tako so zajeta vprašanja o vrednotah, o preživljanju prostega časa, o kulturni opremljenosti doma, mnenje glede stališč ter o problemih, ki jih čutijo posamezniki v osebnem življenju, v ožjem ali širšem okolju.

Language:Slovenian
Keywords:zadovoljstvo s šolanjem na srednji šoli, prejemanje štipendije, zadovoljstvo s poklicem, ustreznost delovnega mesta glede na doseženo izobrazbo, dohodek, samoaktualizacija oziroma možnosti izražanja idej in sposobnosti v poklicu, vključenost v organizacije in organe, vplivi na družbene spremembe v svojem okolju, pomembnost vrednot za posameznika, preživljanje prostega čas, kulturna opremljenost posameznikovega doma (radio, televizija, slovarji, leksikoni, fotoaparat, umetniške slike, ...), stališča o delu kot vrednoti, odnos do dela, narodnost staršev, izobrazba staršev, problemi v osebnem življenju posameznika (v ožjem okolju, v velenjski občini ali širši družbi), vpliv staršev, šole, poklicne svetovalnice in drugih pri posameznikovi izbiri poklica
Work type:Not categorized (r6)
Tipology:2.20 - Complete Scientific Database or Corpus
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:2007
Publisher:Fakulteta za družbene vede, Arhiv družboslovnih podatkov
Place:Ljubljana
UDC:316.346
COBISS.SI-ID:26896221 Link is opened in a new window
Views:774
Downloads:207
Metadata:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Average score:(0 votes)
Your score:Voting is allowed only to logged in users.
:
Share:AddThis
AddThis uses cookies that require your consent. Edit consent...

Secondary language

Language:English
Abstract:
This survey is one of many carried out in Velenje municipality under "Velenje 2000" heading. Purpose of the survey is to direct development of municipality in compliance with needs and aspiration of it's members. Questions relates with individuals education after primary school, self actualization in the time of schooling and later in profession, with suitability of working place as regards to achieved education and income, satisfaction with occupation, cultural furnishing of one's home, different opinions and with problems, that they encounter in personal life.

Keywords:satisfaction with secondary school education, receiving schoolarship, satisfaction with occupation, suitability of working place as regards to achieved education, income, self-actualisation or possibility of expressing ideas and abilities in profession, inclusion in organisations and other bodies, influences on social changes in one's environment, importance of values, leisure time activities, cultural furnishing of one's home (radio, tv, dictionary, glossary, camera, paintings...), perspectives on work as value, attitude towards work, nationality of parents, parents education, problems in personal life of respondent, influence of parents, school, occupational counceling and others on individual's decision about profession

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Comments

Leave comment

You have to log in to leave a comment.

Comments (0)
0 - 0 / 0
 
There are no comments!

Back