izpis_h1_title_alt

Kulturna prikrajšanost in šolanje mladine
Makarovič, Jan (Avtor), Seme, Jožica (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/mla84.xml Novo okno

Izvleček
V raziskavo je bila zajeta celotna generacija mladine, ki je končala osnovno šolo v občini Velenje, v letu 1977. Raziskovalci so se za omenjeno generacijo odločili, ker je bila to najstarejša generacija za katero je skupnost za zaposlovanje imelo zbrano dokumentacijo in ker je ta generacija po sedmih letih dovolj napredovala v šolanju in poklicu, da so lahko dobili informacije o šolanju in zaposlovanju ter poklicnemu napredovanju. Raziskava je izvedena v okviru širšega projekta "Velenje 2000". Namen raziskave je usmerjati razvoj v skladu s potrebami in težnjami ljudi. Vprašanja se nanašajo na posameznikovo izobraževanje po osnovni šoli, na samoaktualizacijo v času šolanja in kasneje v poklicu, na ustreznost zaposlitve glede na izobrazbo in dohodek, na zadovoljstvo s poklicem, na stanovanjsko problematiko, prav tako so zajeta vprašanja o vrednotah, o preživljanju prostega časa, o kulturni opremljenosti doma, mnenje glede stališč ter o problemih, ki jih čutijo posamezniki v osebnem življenju, v ožjem ali širšem okolju.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:zadovoljstvo s šolanjem na srednji šoli, prejemanje štipendije, zadovoljstvo s poklicem, ustreznost delovnega mesta glede na doseženo izobrazbo, dohodek, samoaktualizacija oziroma možnosti izražanja idej in sposobnosti v poklicu, vključenost v organizacije in organe, vplivi na družbene spremembe v svojem okolju, pomembnost vrednot za posameznika, preživljanje prostega čas, kulturna opremljenost posameznikovega doma (radio, televizija, slovarji, leksikoni, fotoaparat, umetniške slike, ...), stališča o delu kot vrednoti, odnos do dela, narodnost staršev, izobrazba staršev, problemi v osebnem življenju posameznika (v ožjem okolju, v velenjski občini ali širši družbi), vpliv staršev, šole, poklicne svetovalnice in drugih pri posameznikovi izbiri poklica
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Založnik:Fakulteta za družbene vede, Arhiv družboslovnih podatkov
Kraj:Ljubljana
UDK:316.346
COBISS.SI-ID:26896221 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:631
Število prenosov:174
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This survey is one of many carried out in Velenje municipality under "Velenje 2000" heading. Purpose of the survey is to direct development of municipality in compliance with needs and aspiration of it's members. Questions relates with individuals education after primary school, self actualization in the time of schooling and later in profession, with suitability of working place as regards to achieved education and income, satisfaction with occupation, cultural furnishing of one's home, different opinions and with problems, that they encounter in personal life.

Ključne besede:satisfaction with secondary school education, receiving schoolarship, satisfaction with occupation, suitability of working place as regards to achieved education, income, self-actualisation or possibility of expressing ideas and abilities in profession, inclusion in organisations and other bodies, influences on social changes in one's environment, importance of values, leisure time activities, cultural furnishing of one's home (radio, tv, dictionary, glossary, camera, paintings...), perspectives on work as value, attitude towards work, nationality of parents, parents education, problems in personal life of respondent, influence of parents, school, occupational counceling and others on individual's decision about profession

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj