izpis_h1_title_alt

Mediana Branost, Gledanost, Poslušanost
Možic, Dejan (Avtor), Zdovc, Jasna (Avtor), Božič Marolt, Janja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/bgp98.xml Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Namen raziskave je pridobiti sliko seznanjenosti z medijsko podobo v Sloveniji. Z raziskavo smo definirali slovensko medijsko strategijo. S kvalitativnim in kvantitativnim vrednotenj smo z izborom različnih vrst medijev ter medijskih enot želeli doseči optimalno pokritost ciljnih skupin s pomočjo katerih smo merili oziroma opazovali spremembo percepcijo medijev. Na podlagi načrtovanih medijev smo tako spremljali njihove bralne, gledalne in poslušne navade slovenskih medijev. Istočasno pa smo za boljšo orientacijo v raziskavo vključili tudi koncept o porabi prostega časa, nekaj splošnih trditev o življenjskem stilu ter splošno demografijo na zajeti populaciji.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:časniki, regionalni tednik, dvotednik, štirinajstdnevnik, mesečnik, dvomesečnik, priloga, medijska enota, komercialna postaja, lokalna postaja, nacionalna postaja, študentska postaja, kabelska televizija, komercialna postaja, nacionalna postaja, satelitska postaja, gledanost, poslušanost, branost, polletni podatki, celoletni podatki, medijska ponudba, medijska strategija, vrsta medija, vrednotenje, poznavanje medijev, tematika medijev, opremljenost gospodinjstva, internet, kino, oglasne deske, plakati, izobrazba, spol, zaposlenost, dohodek, zakonski stan, narodnost, politična opredeljenost, prostočasne dejavnosti
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2002
Založnik:Fakulteta za družbene vede, Arhiv družboslovnih podatkov
Kraj:Ljubljana
UDK:308
COBISS.SI-ID:26893661 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:483
Število prenosov:189
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The purpose of this research was to get the overall picture of slovenian media. With this empirical research we defined the slovenian media strategy. We gained the aims using quantative and qualitative evaluation with the selection of media diversity. The method helped us to achive the optimal coverage with target groups which showed the changes in media perception. Media planing was based on research basic indicators accompaying reading, watching and listening habits. Simultaneously, for better orientation we included the concept of free time usage, views on life style and general demography on selected population.

Ključne besede:newspaper, regional weekly newspaper, bi-weekly newspaper, monthly newspaper, bi-monthly newspaper, newspaper insert, medijska unit, commercial radio station, local radio station, national radio station, cabel tv, commercial tv station, local tv station, national tv station, satellite tv, reading, watching, listening, half-yearly data, yearly data, media support, media diversity, media strategy, internet, cinema, billboards, posters, type of media, evaluation, familiar media, media subjects, gender, education, occupation, salary, marital status, ethnicity, political preferences

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj