izpis_h1_title_alt

Raba interneta v Sloveniji (RIS), 1996 : anketa med šolskimi zavodi
Vehovar, Vasja (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.adp.fdv.uni-lj.si/opisi/riszav96.xml Novo okno

Izvleček
Anketa je del projekta RIS96/1, ki je, poleg pričujoče ankete, obsegal še: pisemsko anketo med podjetji, telefonsko anketo v gospodinjstvih in samoizpolnjevalno anketo med uporabniki interneta po WWW. Prvi projekt RIS predstavlja osnovo za nadaljnje raziskovanje interneta v Sloveniji. Glavnina ankete je usmerjena na tehnične vidike računalniške opremljenosti in dostopa do interneta, oceno pomembnosti interneta za dejavnost zavoda in napovedi o intenzivnosti uporabe v roku 12 mesecev. Anketirani odgovorijo tudi kako pogosto internet uporabljajo (nameravajo uporabljati) za posamezne dejavnosti ter podajo mnenje o pregledu nad aktivnostmi in zadovoljstvu s poznavanjem interneta. Med podatki so še funkcija osebe, ki je izpolnjevala anketo, tip šolskega zavoda, število zaposlenih in število učencev (dijakov, otrok) v organizaciji ter regija.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:internet, informacijska tehnologija, šolski zavod, elektronska pošta, lokalno omrežje, arnes, domača stran
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:2.20 - Zaključena znanstvena zbirka podatkov ali korpus
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2003
Založnik:Fakulteta za družbene vede, Arhiv družboslovnih podatkov
Kraj:Ljubljana
UDK:004.738.5:37(497.4)
COBISS.SI-ID:26876253 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:449
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Naslov:school institutions survey
Ključne besede:internet, it tehnologija, school institution, e-mail pošta, local network, arnes, home page

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj